Voorwaarden

Verzendingskosten via de post:

Verzending:

Ten laatste de dag volgend op de ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling, goed verpakt, op de post gedaan en prior verstuurd. De verzendkost wordt automatisch bij de totaalprijs van uw bestelling opgeteld. Zo weet U meteen welk bedrag U dient te betalen. Eenvoudig en snel.

Verzendingskosten:

  • €9,50 voor de hele bestelling binnen België
  • €15 voor bestellingen binnen Europa

Wat indien ik niet aanwezig ben wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Indien bij levering niemand aanwezig is op het opgegeven leveringsadres, laat de koerier het bericht achter dat u contact dient op te nemen met Taxipost voor een tweede aanbieding. Belangrijk: uw bestelling wordt in dit geval niet automatisch opnieuw bij u aangeboden, het wordt 10 kalenderdagen bewaard in het dichtstbijzijnde depot van De Post, tot u contact opneemt. Het volgende is dan mogelijk (zonder meerprijs):

  • 2de levering op het initieel opgegeven leveringsadres
  • Levering op een ander adres van jouw keuze (ouders, buren, kantoor...) op voorwaarde dat dit adres binnen het bereik van het depot ligt van het initieel opgegeven leveringsadres (betekent meestal dat het binnen dezelfde provincie moet liggen)
  • Afhalen op een postkantoor in de buurt waar je het zelf kan ophalen

Bestel-Informatie

Op idea-in-a-box.be worden U meerdere producten gepresenteerd met teksten, fotomateriaal en filmpjes. Prijzen worden steeds duidelijk vermeld bij elk product. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe bestelt u op idea-in-a-box.be?

Het kopen van gadgets op deze site gebeurt in 4 eenvoudige stappen.

  • Winkelwagen
  • Afrekenen
  • Bevestigen
  • Status

1. Winkelwagen

U klikt bij het gewenste artikel op de 'Toevoegen aan winkelwagen'-knop en het product wordt automatisch in uw winkelwagen gelegd. U ziet meteen ook wat er in uw winkelwagen zit. Vervolgens kan U kiezen tussen "Afrekenen", als dit het laatste artikel is dat U koopt. "Verder shoppen" als U nog gadgets wil uitkiezen of gewoon nog wat verder wil neuzen. "Herberekenen" als U producten wilt verwijderen of het aantal producten heeft aangepast en U wil de juiste prijs herberekenen. Telkens U bij een artikel op de 'Toevoegen aan winkelwagen'-knop klikt, voegt U een artikel bij uw bestelling.

2. Afrekenen

U vult het juiste leverings- en betalingsadres in. Indien het leveringsadres hetzelfde is, kan u het betalingsadres kopiëren. Vervolgens worden de leveringskosten berekend. U kiest één van de betaalmethoden. Indien alles correct is ingevuld klikt u op "Bestelling bevestigen".

3. Bevestigen

U ziet vervolgens een overzicht van uw bestelling. Kijk deze bevestiging altijd na op fouten! Klik vervolgens op "Bestelling indienen".

4. Status van bestelling

Wanneer u de bestelprocedure voltooid heeft zult U van idea-in-a-box.be volgende emails ontvangen die de status van uw bestelling weergeven:
1. U ontvangt na het doorlopen van uw bestelprocedure een email die bevestigt dat wij uw bestelling goed ontvangen hebben.
2. Wanneer u gekozen heeft voor een overschrijving ontvangt u een email die bevestigt als de betaling goed ontvangen is.
3. Wanneer uw pakje verzonden wordt krijgt u van ons nog een laatste mail die de verzending bevestigt.
Opgepast! Indien u een SPAM filter heeft op uw computer, dan kan het zijn dat u onze mails niet kunt ontvangen. Om dit te vermijden kunt u ons e–mail adres invoeren (info@idea-in-a-box.be) in uw e–mail programma.


Betaalmethoden


Offline betalen/Overschrijving:
IBAN: BE53 3800 1523 6953
BIC/SWIFT: BBRUBEBB
Naam: Stijn De Laere


Annulatie / Garantie / Retourneren

Annuleren

Indien u uw order wilt wijzigen of annuleren dan dient u hiervoor contact op te nemen met info@idea-in-a-box.be. Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u uw bestelling bij aflevering weigeren door dit aan de postbode te melden. Dit is kosteloos. Na ontvangst van het pakket zorgen wij voor een retourbetaling binnen 30 dagen na ontvangst retourzending. Bestellingen komen automatisch te vervallen indien deze niet betaald worden.

Garantieperiode

Op alle electrische producten zit minimaal 1 jaar garantie. Idea-In-A-Box.be herstelt gebreken die bij normaal gebruik optreden. De garantie geldt niet wanneer er sprake is van nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging en/of onoplettendheid. Uw aanspraak op de garantie vervalt zodra andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten het product bewerkt hebben.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Een klacht over het product of onze dienstverlening kunt u indienen per mail: info@idea-in-a-box.be. U krijgt dan binnen 4 dagen een reactie op uw klacht.